fredag 6 februari 2009

Dag 19

Jösses vad fort dagarna flyger förbi, 19 känns som en evighet med pulver när man säger det men nu när det gått 19 dagar så känns det som ingenting :) Det är ju tur!

Glömde förresten berätta att sist jag var hos Mariann så pratade vi om hur det gick och om jag inte ville han någon annan smak än choklad..... Men det ville jag INTE, jag kör på min chokladsmak och det går hur fint som helst. Så pratade vi om min födelsedag å jag sa att det gick jättebra när de andra åt tårta, jag sippade på en c-vitamin...... så säger hon at tjag ska passa mig för de, de innehåller mkt socker så de tkan göra att jag går ur ketosen!??? Vad f*n, där ser man vad de kunde på Inpuls, de sa det var ok att ta c-vitamin när man åt xtravaganzapulver???

Så nu avstår jag min c-vitamin, måste säga att det känns tungt ibland, jag har ju vant mig att börja dagen med en c-vitamin! Men jag vill inte chansa......

-7 kg visar vågen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj då inga c-vitaminer hmmm ....
Då blir det Loka i många olika smaker då, jösses men man blir ju aldrig fulllärd & tur är väl de. Heja bruden du är bäst. Åh husse måste skotta gården för annars har vi svinn på en papiljott "asg". Stora kramen från oss alla

P.s Steppen hälsar att förhoppningsvis så är han bra i handen snart så Albin & stagen ska få sitt.