torsdag 26 februari 2009

Nu har det då gått 39 dagar

Dvs jag är inne på min 6:e vecka med Cambridge pulver. Allt skulle vara tipp topp om det inte var så att magen blir knas av att äta sådant här pulver. Var samma grej när jag åt xtravaganza..... Nåväl nu har jag ju gått ner -13 kg och jag har bestämt mig att nu ska jag införa en massa träning, nu ids jag inte slöa i soffan längre. Har ju fått en Wii Fit av Björn när jag fyllde år så den har jag tänkt träna på samt att nu verkar det kunna bli läge för skidturer för solen är "vaken" längre på dagarna nu!

Har lagt in en viktminsknings "mask" på sidan och det är typ 13 Kg var....... bara att kämpa på, få se hur många veckor det tar!

kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken mysig viktminskningsmask! Jättebra jobbat! men glöm inte bort att BMI inte skiljer på muskler och fett och därmed kan vara missvisande. kram mamzi