måndag 9 februari 2009

Dag, hmm måste räkna ;)

Dag 22 var det visst!

Nu har jag börjat på vecka 4:a, jösses vad fort tiden går *L* Tänk om kilona kunde rasa lika snabbt !! Har inte vägt mig igår och idag, kände att vågen var tvungen få lite semester, man kan lätt bli lite manisk så om det inte hänt något blir man ledsen!

Mamma tipsade om några tabletter på apoteket som minskade illaluktande från munnen, när man avger ketoner så kan man stinka förjäkligt trots riklig användning av SB12. Jag hoppas att de hjälper har inhandlat de ialla fall.

Magen fungerar sådär, det är ju inte ofta man behöver gå på hemlighuset (förutom de miljontalsgånger man behöver pinka) Har shoppat hem linfröolja men jag är fruktasnvärt dålig på att ta det, det smakar uäck!

Gunilla på jobbet idag var så gullig, hon sa att jag hade "tappat ändan nu", jag sa att i så fall kommer jag inte plocka upp den *asg*

tjingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du krymper en himla massa! Du är lättare än mig och jag får inte ens äta pulver för dig!:0)

Anonym sa...

Trevligt att hitta en "cambridgekollega" nästgårds. För mig går det fint, -15 kg, när jag väl kommer igång med sånt här blir jag helt fanatisk och är inte hungrig överhuvudtaget, jag glömmer det där med mat. Konstig man är........

Anonym sa...

Jag är jätteimpad av din "ståndaktighet" men du måste faktiskt visa upp dig snart! saknar dig. Jag själv modifierar min GI kost och har förståss börjat slarva med måltiderna som vanligt, dvs. glömmer att äta alla måltider. Men jag har faktiskt gått ner ändå 2 kg sedan den 21 jan. sådet finns hopp! Du gör det fantastiskt bra tjejen!!
Många kramar från Mamma MU

Anonym sa...

Är bara in och kollar hur det går för dig, nu måste du ju uppdatera:-)
Jag har klarat helgen på instruktörutbildningen utmärkt trots att det serverades nykokt palt på lördag och hemmagjorda crepes igår. Vi har gått promenader på lunchen till Lustas stora fasa.